Sunday, May 22, 2011

良い事

この間ママ友からメールをもらいました、もらったのは良いんですけど漢字読めません!(T_T) その時良い翻訳会社をさがしましたそしてサイトを読んでいる時に良い事を思いついていました!

私みたいなブロガー自分のサイトを世界中に見てもらいたいそのためには Transliaの翻訳サービスが必要。 たとえば日本人ブロガーだとTransliaの英語翻訳サービスのお手伝い良く世界中に自分のぺジを見てもらいたい。自分のウェブサイトやビジネス文書はもちろん。よりはやくクオリティはパーフェクト!

これで私にもメールの中身読めるし返事もできる!今度のご飯のレシピ、ブログに乗せちゃう!楽しみ、楽しみ! ウェブサイトをチェクしてみてねえ! ^_^

0 comments:

Post a Comment

Thank you very much for stopping by and for leaving your precious comments!I do read every comments but I try to respond by timely manner and I am not always to do so.I will try to response them back to your site and not here so please kindly leave your url and I will be back to your site for a visit as soon as possible. Have a nice day!

Kizuna Buttons



Just letting you know...